تفاوت ردیاب آنلاین و ردیاب آفلاین

 

توضیحی در رابطه با ردیاب آنلاین و آفلاین :

ردیاب آنلاین و ردیاب آفلاین,تفاوت های ردیاب خودرو آنلاین و ردیاب خودرو آفلاین

سیستم های ردیاب ماهواره ای با مشاهده و کنترل قدرتمند و آسان از راه دور

ردیابی آنلاین و ردیابی آفلاین چیست ؟

سیستم های ماهواره ای در موارد مختلف کاربرد دارند. به طور کلی برای بررسی دقیق و لحظه به لحظه ی آخرین وضعیت دستگاه از قبیل مکان آن، سرعت، بررسی مسیرهای طی شده، مصرف سوخت و … در  رهیاب آنلاین و جهت بررسی مسیرهای طی شده در بازه های مختلف زمانی در مدل های ردیابی آنلاین و ردیابی آفلاین استفاده می شود. تفاوت ردیاب آنلاین و ردیاب آفلاین 

مثال برای آنلاین و آفلاین :

برای مثال جی پی اس های راهنمایی رانندگی از مدل های رهیاب آفلاین است که با دستگاه رهیاب اطلاعات مربوط به موقعیت و وضعیت و سرعت خودرو را به صورت لحظه به لحظه در حافظه خود ذخیره کرده و این اطلاعات ثبت شده در پلیس راه به صورت یک جا بر روی کارت حافظه تحویل خواهد شد.

درباره جی پی اس آفلاین :

جی پی اس آفلاین تنها از یک  جی پی اس (GPS) جهت مکان یابی و ثبت اطلاعات مکانی، زمانی و … در حافظه دستگاه ردیابی استفاده می شود.          

قابلیت های gps آفلاین :

برخی از دستگاه های gps آفلاین همراه با مموری قابل جابجایی هستند و برخی به صورت ردیاب آفلاین با مموری داخلی. در حالت اول حافظه قابل افزایش و جابجایی ولی در حالت دوم حافظه درون دستگاه gps تعبیه شده و قابلیت جابجایی یا ارتقا را ندارد.           

درباره جی پی اس آنلاین :

دستگاه های ردیاب شخصی ،جی پی اس های آنلاین ایی هستند که به صورت لحظه به لحظه می توان از راه های مختلف از آخرین موقعیت دستگاه ردیابی مطلع بود و همچنین می توان با قابلیت های برنامه نویسی، علاوه بر آخرین موقعیت  از سایر آپشن ها مانند مسیر طی شده، تعریف محدوده جغرافیایی و … نیز استفاده کرد.

 

ردیاب | ردیاب خودرو |جی پی اس خودرو | ردیاب شخصی| سامانه ردیابی

درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *