ردیاب ماهواره ای خودرو و اشخاص

توضیحاتی درباره ردیاب ماهواره ای خودرو و اشخاص :

توضیح ردیاب خودرو ماهواره ای و ردیاب شخصی و کوچک

سیستم های ردیاب ماهواره ای خودرو موارد استفاده متعددی دارد.

به طور کل جهت بررسی دقیق آخرین وضعیت دستگاه ردیاب شامل مکان، سرعت و … در مدل های ردیابی آنلاین و جهت بررسی مسیرهای طی شده دستگاه در بازه های مختلف زمانی در مدل های ردیابی آنلاین و ردیابی آفلاین استفاده می شود. ردیاب ماهواره ای خودرو و اشخاص

جی پی اس های راهنمایی رانندگی چیست ؟

از نمونه های آفلاین است که با دستگاه موقعیت یاب اطلاعات مربوط به موقعیت و سرعت را به صورت مدام در حافظه خود ذخیره کرده و این اطلاعات در پلیس راه به صورت مموری کارت تحویل خواهد شد.

ردیاب آنلاین و ردیاب خودرو ماهواره ای

انواع دستگاه ماهواره ای و دستگاه شخصی شرکت ایده آل

ردیابی آفلاین چیست ؟

ردیابی آفلاین تنها از یک ماژول GPS جهت مکان یابی و ثبت اطلاعات مکانی، زمانی و … در حافظه دستگاه استفاده می شود.
برخی از دستگاه های ردیابی آفلاین همراه با حافظه قابل جابجایی هستند و برخی به صورت ردیابی آفلاین با حافظه داخلی. در حالت اول حافظه قابل افزایش و جابجایی ولی در حالت دوم حافظه درون دستگاه تعبیه شده و قابلیت جابجایی یا ارتقا را ندارد.

دستگاه های جی پی اس خودرو آنلاین چیست ؟

دستگاه های gps آنلاین یا برخط، دستگاه هایی هستند که به صورت لحظه به لحظه می توان از طرق مختلف از آخرین موقعیت دستگاه اطلاع داشت و همچنین می توان سیستم های نرم افزاری را برنامه نویسی کرد تا بتوان علاوه بر آخرین موقعیت از سایر امکانات نظیر مسیر طی شده، تعریف محدوده جغرافیایی و … نیز استفاده کرد

گونه سیستم های موقیعت یاب :

به این گونه سیستم ها بر اساس قابلیت هایی که ارائه می دهند به سیستم های gps شخصی یا به صورت پیشرفته تر به سیستم کنترل هوشمند ناوگان حمل و نقل سازمانی و شخصی اطلاق می شود.

ردیاب | ردیاب خودرو | جی پی اس خودرو

سامانه مدیریت ناوگان خودرو شرکت ایده آل
درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *