مجتمع فولاد کویر

مجتمع فولاد کویر

ردیاب خودرو مجتمع فولاد کویر

انتخاب ردیاب خودرو ایده آل برای مجتمع فولاد کویر

ردیاب خودرو مجتمع فولاد "<yoastmark

ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو سازمانی مجتمع فولاد

با توجه به اینکه قیمت فولاد در کشور بالا رفته و نیز سارقین خیلی از اشیاء قیمتی را هدف گرفته اند از یک طرف و نیز بیشتر هزینه های یک سازمان واحد حمل و نقل ان سازمان می باشد, با توجه به بالا بودن هزینه های جاری خودرو و نیز هزینه های سوخت (گازوئیل), برای مدیرت هزینه ها و نیز جلوگیری از سرقت, بهترین گزینه برای مدیرت این واحد پر هزینه و پر خطر استفاده از ردیاب خودرو سازمانی و برنامه مدیرت ناوگان می باشد,که بتوان عملکرد این واحد را زیر نظر داشت و همچنین از سرقت جلوگیری کرد.

درباره مجتمع فولاد کویر

سهامداران شرکت درسال 1379 شرکت بازرگانی بین المللی سپید فراب کویر را تاسیس نموده که صرفا در زمینه بازرگانی و تجارت فعالیت می نمود پس از مدتی سهامداران با شناخت صحیح بازار و نیازهای اقتصادی منطقه نسبت به تغییر ماهیت فعالیت به شکل تولیدی اقدام نموده و بدین سان شرکت تولیدی فولاد سپید فراب همزمان با تاسیس در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته آران و بیدگل از توابع کاشان مژده اشتغال زایی ، تولید و رونق اقتصادی و اجتماعی منقطه را با خود به ارمغان آورد.

نتیجتا در تاریخ 15/5/1381 اعلامیه رسمی تاسیس در زمینه احداث یک واحد نورد میلگرد فولادی از سازمان صنایع و معادن استان اصفهان دریافت گردید و متعاقبا قرارداد مربوط به خرید ماشی آلات با کمپانی SIEMENS VAI POMINI منعقد گردیده و پس از طی مراحل تست ،تولید رسمی از سال 1386 آغاز گردید. , و نیز این شرکت دارای افتخارات و تقدیر نامه های زیادی نیز می باشند. مجتمع فولاد کویر

ردیاب

ردیاب خودرو

جی پی اس خودرو

بهترین ردیاب شخصی

ردیاب ماهواره ای خودرو

سامانه ردیابی