پیمانکاران پالایشگاه اصفهان

گزارش گیری دقیق از موقعیت یابی کارمندان

پیمانکاران پالایشگاه اصفهان

ردیاب خودرو برای پیمانکاران پالایشگاه اصفهان

 

ردیاب پالایشگاه اصفهان

نصب ردیاب ماهواره ای برای شرکت فرآورده های نفتی

ردیاب پالایشگاه اصفهان

ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو  سازمانی در پالایشگاه اصفهان

با توجه به اینکه بیشتر مسولیت پذیری و سختی پالایشگاه ها واحد حمل و نقل سوخت با توجه به خطرات احتمالی برای رانندگان متخلف (سرعت غیر مجاز, بی توجهی به علائم رانندگی و رانندگی خطرناک) یا سرقت سوخت در شهرستان های مرزی کشور می باشد , برای مدیرت  و کاهش این خطرات احتمالی بهترین گزینه برای مدیریت این واحد استفاده از ردیاب خودرو سازمانی و برنامه مدیرت ناوگان می باشد,که بتوان عملکرد این واحد را کنترل نمود.

درباره پالایشگاه اصفهان

پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده‌های نفتی از سال ۱۳۵۸ شروع کرده و هم‌اکنون حدود ۲۲ ٪ از فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

ردیاب ظرفیت تولید این پالایشگاه هم‌اکنون ۳۷۵ هزار بشکه در روز است. خوراک پالایشگاه اصفهان توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تأمین می‌شود و نفت خام مورد نیاز آن بطور روزانه از طریق لوله‌ای به طول ۴۳۰ کیلومتر، از میدان نفتی مارون در استان خوزستان، ارسال می‌شود.

این شرکت در سال ۱۳۸۶ مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی قرار گرفت و با عرضه سهام آن در بازار بورس، به بخش خصوصی واگذار شد. نفت خام مورد نیاز شرکت پالایش نفت اصفهان از میدان نفتی مارون، در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز، از طریق ۷ ایستگاه تقویت فشار و با خط لوله‌ای به طول ۴۳۰ کیلومتر تأمین می‌شود. از میان واحدهای عملیاتی آن می‌توان به واحدهای تقطیر در جو، تقطیر در خلاء، تولید گاز مایع، تبدیل کاتالیستی، تولید هیدروژن و آیزوماکس (هیدروکراکینگ) اشاره کرد.

راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی بندرامام، اعزام گروه‌های تعمیراتی جهت کمک در تعمیرات اساسی سایر پالایشگاه‌ها توسط متخصصان این واحد انجام گرفته‌است. ظرفیت پالایشگاه از ۱۸۰۰۰۰ بشکه در روز در سال ۱۳۵۸ به ۳۶۰۰۰۰ بشکه در روز افزایش پیدا کرده‌است.

ردیاب

ردیاب خودرو

جی پی اس خودرو

ردیاب شخصی

بهترین ردیاب خودرو

سامانه ردیابی