باتری های لیتیومی در ردیاب شخصی و خودرو یا جی پی اس خودرو ها

باتری های لیتیومی در
ردیاب،
ردیاب خودرو،
جی پی اس خودرو
ردیاب شخصی

انواع باتری های لیتیومی در ردیاب خودرو، جی پی اس خودرو و
ردیاب شخصی

باتری های لیتیومی,در ردیاب ماهواره ای و جی پی اس ماهواره ای

انتخاب بهترین gps برای خودرو از شرکت ایده ال

شایع ترین کاربرد باتری های لیتیومی در ردیاب ها :

باتری های لیتیومی در ردیاب:

این باتری ها، باتري هايي هستند كه امروزه بسيار فراگیر شده و امكان ظرفيت هاي بالاي ذخيره سازي در حجم و ابعاد كوچك را فراهم كرده اند
باتری های لیتیم دارای دو نوع مختلف هستند .
نوع اول از کاتد مایع و یا گازی استفاده می شود.

مانند دی اکسید گوگرد یا تیونیل کلرایدو نوع دوم دارای کاتد جامد است
که ماده ای به نام دی اکسید منگنز و یا پلی کربن مونوفلراید آن را تشکیل داده است.
این نوع برای ظرفیت های کم یا متوسط استفاده می شود
و این در حالیست که نوع اول برای ظرفیت های بالا بکار می رود.
در این باتری ها از الکترود مارپیچی (مانند نیکل کادمیم ها)و یا از نوع فشرده در ساختمان باتری استفاده می شود. نوع اول جریان بیشتری تامین می کند و نوع فشرده ظرفیت بیشتری را آماده می سازد.
این باتری ها با افزایش دما بیش از 100 درجه کارایی خود را از دست می دهند و در باتری هایی که بیش از یک سلول دارند به وسیله ی فیوز یا مقاومت در مقابل اتصال کوتاه محافظت می شوند.

انواع باتری های لیتیم

1 لیتیم – کربن مونوفلوراید: این باتری ها دارای کاتد جامد و 3 ولت نیروی محرکه در حالت استاندارد برای جریان های کم تا متوسط 150 میلی آمپر است در بازه حرارتی 40 – تا 85 درجه کار می کند و ظرفیت آن تا حدود 5 آمپرساعت است.

2 لیتیم – اکسید مس: کاتد جامد با نیروی محره 5/1 ولت در حالت استاندارد برای جریان های تا 1 آمپر است. محدوده ی حرارتی آن 20 – تا 55 درجه و ظرفیت نامی آن 20 آمپرساعت عنوان شده.

3 اکسید فسفات مس – لیتیوم: دارای کاتد جامد و 2.4ولت نیروی محرکه که از مشتقات لیتیم – اکسید مس می باشد . در بازه حرارتی 40 – تا 75 درجه کار می کند و ظرفیت آن تا حدود 5 آمپرساعت است.

4 لیتیوم – تیونیل کلراید: دارای کاتد مایع و 3.5 ولت نیروی محرکه برای جریان های تا 2 آمپراستفاده می شود . در بازه حرارتی 40 – تا 75 درجه کار می کند و ظرفیت آن تا حدود 18 آمپرساعت است و برای دستگاه های مخابراتی که تحت شرایط دشوار کار می کنند مناسب است.

5 دی اکسید منگنز – لیتیم: این باتری دارای کاتد جامد با نیروی محرکه 3 ولت در نوع استاندارد برای جریان های کم استفاده می شود. محدوده ی درجه حرارت کاری اش 20 – تا 85 درجه و ظرفیت آن حدود 5 آمپر است.

6 لیتیوم پلیمر:

از جمله جدیدترین باتری هاست که بیشترین بازده و بالاترین جریان دهی را داراست. قیمت های بالاتری دارد اما کاربردش از بقیه بیشتر است و در انواع مختلف به فروش می رسد. نسبت به وزن کمی که دارند انرژی زیادی تحویل می دهند. می توانند حتی بیش از 40 آمپر جریان دهی کنند. نیروی محرکه هر سلول 3.7 ولت است. در ساخت این باتری ها از پلیمرهایی مانند پلی انیلین،پلی استیلن، پلی فنیلن و …استفاده می شود.
باتري ليتيوم-يون يك خانواده از باتري‌هاي قابل شارژ است كه در آن در زمان تخليه، يون‌هاي ليتيوم از الكترودمنفي به سمت الكترود مثبت و در هنگام شارژ شدن وارونه حركت مي‌كنند.
اين باتري ها در مقايسه با نسل هاي قديمي تر باتري ها يعني (NiCd نيكل – كادميوم) و) NiMH (نيكل – موليبدن)، وزن سبك تري دارند .
و علاوه بر اين از دوره ماندگاري بيشتري در هر بار شارژ بهره مي برند اما بهتر از اين نيز مي توانند باشند.

لیست ردیاب|

لیست قیمت ردیاب ماشین|

سیستم ردیابی

فروش جی پی اس خودرو

فروش ردیاب شخصیسامانه ردیابی ایده آل

درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *