کاربرد ردیاب خودرو

کاربرد ردیاب خودرو  و جی پی اس خودرو ماهواره ای برای خودرو شخصی

موارد مصرف ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو و ردیاب شخصی

,ردیاب ماهواره ای,جی پی اس خودرو,کاربرد ردیاب خودرو
کاربرد ردیاب خودرو

ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در چند مورد وجود دارد ؟

کاربرد جی پی اس خودرو ها

1-   موارد شخصی جی پی اس ها :

وسیله ای حفاظتی برای خودرو های شخصی می باشد که با نصب روی خودرو خود اطمینان حاصل خواهید کرد که خودرو شما به هیچ وجه سرقت نخواهد رفت. و در صورت سرقت شما می توانید سریعا ردیاب شخصی آن را پیدا کنید.

2-   موارد نظارتی جی پی اس خودرو ها :

اگر شما خودرویی دارید که راننده روی آن کار می کند و مسلما اطمینان کامل به او ندارید با نصب این دستگاه ردیاب خودرو تمام مسیر های پیمایش شده خودرو راملاحظه می کنید. حتی می توانید مناطق مجاز یا ممنوعه تعریف کنید بدین صورت که فقط در این مناطق خودرو حرکت کند یا در این مناطق خودرو حرکت نکند.

3-  نظارتی-شرکتی جی پی اس خودرو ها :

اگر شما مدیر یک شرکت دولتی هستید که تعدادی ماشین در اختیار شماست و بعضا راننده ها از ماشین های دولتی و شرکتی استفاده شخصی می کنند با نصب خیالتان برای همیشه راحت خواهد شد.

4- مصرف سوخت و جی پی اس خودرو ها و کاربرد :

اگر در پرداخت سوخت به راننده مشکل دارید و نمی دانید آیا با کارت خودرو شرکت یا سازمان برای خودرو شخصی خود نیز بنزین می زند با کمک نرم افزار مدیرت مصرف سوخت ما به اندازه پیمایش مسیر توسط خودرو به راننده سوخت می دهید.

5-   شرکت های پخش و جی پی اس خودرو ها :

اگر شما صاحب شرکت پخش کننده یک کالا می باشید با نصب ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو ایده آل روی خودرو های پخش شرکت خود علاوه بر مشاهده همزمان و آنلاین تمامی خودرو ها روی یک صفحه در مانیتور خود می توانید گزارش های مفیدی در مورد زمان رسیدن هر خودرو به مکان هایی که باید کالا را پخش کند و مدت زمان توقف در هر مکان را داشته باشید .

6- شرکت های بازاریاب و جی پی اس خودرو ها :

شرکت های بازاریاب همیشه دغدغه این را داشته اند که فردی را با حقوق ثابت استخدام می کنند و فرد مورد نظر حقوق ثابت را دریافت کرده و مشغول کار دیگری می شود و چون محل کار او در کوچه و خیابان و شهرستان می باشد نظارتی نمیتوان روی آن داشت ولی از این طریق می توان نظارت جامع و کاملی از محل هایی که فرد بازاریاب مراجعه کرده داشت و حتی به صحبت های وی نیز گوش داد .

7-کاربرد های دستگاه های جی پی اس خودرو و جی پی اس شخصی زمینه های مختلف:

شرکت های توزیع پخش، کرایه اتومبیل ها، تاکسیرانی ها و به طور کلی شرکت های حمل و نقل می توانند با استفاده از دستگاه های ردیاب خودرو از موقعیت مکانی وسایل نقلیه خود آگاهی یافته و به این ترتیب با شفافیت و سهولت ، خودرو های خود را کنترل و مدیریت نمایند

موارد مصرف جی پی اس خودرو

شرکت های از قبیل شرکت های پخش بار، تعمیرات و نگهداری خدمات، خدماتی و به طور کلی شرکت هایی که نیاز به ردیابی کارکنان خود دارند، به کمک دستگاه های ردیاب شخصی می توانند از موقعیت مکانی پرسنل خود آگاه شوند

8-موارد خرید ردیاب خودرو و دلیل نیاز ان :

با استفاده از دستگاه رهیاب خودرو و رهیاب شخصی خیلی راحت می توان، از موقعیت مکان کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد آگاهی داشت. این سرویس می تواند برای مشاغل و شرکت ها فرصت های جدیدی جهت خدمت رسانی به مشتریان و همچنین بهبود راندمان کاری ایجاد نماید.

9-مصارف ردیاب خودرو

یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولاتی که برای تامین امنیت خودروها طرفداران زیادی پیدا کرده ردیاب خودرو نام دارد. با نصب دستگاه های مسیریاب خودرو می توانید از امنیت دارای خود از راه دور و حتی پس از وقوع سرقت نیز اطلاع پیدا کنید و رهیاب خودرو با توجه به نوع طراحی و کاربردی که دارد در بخش های مختلفی ردیاب ماهواره ای خودرو نصب می شود.

10-کنترل از راه دور، بهترین ویژگی یک ردیاب خودرو

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که بارها درب های اتومبیل خود را چک می کنید اما باز هم نگران باز ماندن درها و یا امن نبودن جای پارک ماشین خود هستید؟ از دیگر ویژگی های دستگاه برای مالکان اتومبیل می توان به این نکته اشاره کرد که با نصب و راه اندازی هر نوع از آن ها می توانند از راه دور و توسط پنلی که در دسترس دارند، اتومبیل خود را با ردیاب ماهواره ای خودرو چک کنند.

سامانه ردیاب خودرو ایده آل

بهترین کاربرد ردیابی خودرو در ایران

نهایت کیفیت قطعات استفاده شده

مسیریاب خودرو با گارانتی تعویض 2 سال

آشنایی با ردیاب|کوچکترین ردیاب دنیا|ردیاب در موارد اورژانسی|انتخاب ردیاب خوب|

Save

Save

Save

Save

درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *