سیستم های نرم افزاری ,حرفه ای ترین سیستم ردیابی,مدیریت ناوگان ردیاب خودرو

حرفه ای ترین سیستم ردیابی و مدیریت ناوگان ایران

سیستم های نرم افزاری ردیابی

هر سیستم ردیابی از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است. شما پس از انتخاب سخت افزار مناسب برای سازمان یا شخص خود نیاز به یک بخش نرم افزاری دارید تا عملیات ردیابی و کنترل دستگاه را از طریق آنلاین و یا از طریق آفلاین انجام دهید و همچنین بتوانید بر اساس اطلاعاتی ک از دستگاه می گیرید اقدام به ارائه انواع گزارش گیری ها برای سازمان خود باشید ، که آن را سامانه می نامیم.

شركت فنی و مهندسی ایده آل رهیابان عصر نو به عنوان شركت پيشگام در تهيه سیستم های ردیابی می باشد . ایده آل دارای سیستم های نرم افزاری پیشرفته است که به واسطه دستگاه های ارائه شده در این فروشگاه  امکان ردیابی ، کنترل و مدیریت ناوگان ، خودرو ، اشخاص و اشیا را برای شما فراهم می سازد.

ردیاب حرفه ای ترین سیستم ردیابی و سیستم های نرم افزاری و مدیریت ناوگان

سیستم های ردیابی و مدیریت ناوگان

سیستم های نرم افزاری ردیاب خودرو و ردیاب شخصی  ایده آل :

1-سامانه ردیابی کاملا فارسی و حرفه ای ایده آل
2-نرم افزار موبایل ردیابی کاملا فارسی و حرفه ای  ایده آل
3-سیستم پیامکی فارسی  ایده آل  ( آدرس دقیق و کاملا فارسی خودرو بدون نیاز به اینترنت روی گوشی با یک پیامک ساده به دستگاه ردیاب)
4-ربات تلگرام کاملا فارسی و حرفه ای  ایده آل

سیستمهای ردیابی ایده ال سامانه ردیابی کاملا ایرانی مبتنی بر موقعیت یابی لحظه ای می باشد که با بهره گیری از آخرین و  فناوری های روز دنیا در حوزه نرم افزار در محیطی کاملا فارسی و حرفه ای ، ساده و کاربرپسند امکانات منحصر به فردی را در زمینه ردیابی خودرو ، ردیابی افراد ، ردیابی کودکان و سالمندان برای شما به ارمغان می آورد .

ردیاب خودرو اروپایی | ردیاب خودرو شنود دار | ردیاب خودرو دوربین دار | ردیاب خودرو ریموت دار

سامانه ردیابی ایده آل

درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *