وبلاگ ردیاب خودرو و فروش جی پی اس خودرو شخصی و خرید ردیاب

پیشرفته ترین و جدیدترین ردیاب خودرو ماهواره ای برای خودرو های خارجی و ایرانی:

وبلاگ ردیاب خودرو

شرکت ایده ال,با سابقه درخشان در زمینه انواع ردیاب خودرو ماهواره ای  با 20 ماه گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در خدمت هم وطنان عزیز…

ردیابردیاب خودروجی پی اس خودروردیاب شخصیردیاب ماشین

سیستم های نرم افزاری ردیاب خودرو و ردیاب شخصی شرکت ایده ال در وبلاگ ردیاب خودرو:

1-سامانه ردیابی کاملا فارسی و حرفه ای ردیاب ایده آل
2-نرم افزار موبایل ردیابی کاملا فارسی و حرفه ای ردیاب ایده آل
3-سیستم پیامکی شرکت ایده ال,(آدرس دقیق و کاملا فارسی خودرو بدون نیاز به اینترنت روی گوشی با یک پیامک ساده به ردیاب)
4-ربات تلگرام کاملا فارسی و حرفه ای ایده آل

حرفه ای ترین سیستم ردیابی و سیستم های نرم افزاری و مدیریت ناوگان
سیستم های نرم افزاری ردیابی و مدیریت ناوگان ، فروش ردیاب
ردیابردیاب خودروجی پی اس خودروردیاب شخصیردیاب ماشین

سامانه ردیابی خودرو شرکت ایده ال:

وبلاگ جی پی اس خودرو

سامانه جامع “ردیاب ایده آل” به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ردياب خود، به صورت لحظه ای از موقعیت دقیق خودروها و پرسنل مطلع شوید . همچنین این سامانه، گزارش های متنوع دیگری را هم در اختیار شما قرار می دهد.در وبلاگ ردیاب خودرو

 نرم افزار موبایل ردیابی شرکت ایده ال:

وبلاگ جی پی اس خودرو

با استفاده از ردیاب خودرو و ردیاب شخصی شرکت ایده آل  می توانید ردیابی آنلاین و لحظه به لحظه وسیله نقلیه خود در سراسر کشور، روشن و خاموش نمودن از طریق پیامک و باز و بست درب خودرو از راه دور ، بدون محدودیت فاصله و … را انجام دهید.در وبلاگ ردیاب خودرو
فروش ردیاب

ربات تلگرام ردیابی شرکت ایده ال:

وبلاگ ردیاب خودرو

با استفاده از ربات تلگرام شرکت ایده آل  می توانید ردیابی آنلاین و لحظه به لحظه وسیله نقلیه خود را در سراسر نقاط همراه خود داشته باشید.

ربات تلگرام ایده آل(قابلیت تعریف شماره تلگرام روی ردیاب و ردیابی از طریق تلگرام کاملا فارسی)

فروش ردیاب

ردیاب ماهواره ای خودرو نظارتی، امنیتی ایده آل را در کمتر از 30 دقیقه روی خودروی خود نصب کنید و از قابلیت ها و امکانات آن بهره بگیرید در وبلاگ ردیاب خودرو.

خودروی شما به هر دلیل مورد استفاده دیگریست؟
نگران سرعت فرزندتان هنگام رانندگی هستید؟
به هر دلیل نیاز به بررسی مسیر و محل های توقف خودرو دارید؟
خودرو به سرقت رفت و میخواهید آنرا از راه دور خاموش کنید؟
کارمندانتان خدماتی با خودرو انجام میدهند که نیاز به کنترل آنها دارید؟ 

ردیابردیاب خودروجی پی اس خودروردیاب شخصیردیاب ماشین

شرکت ایده ال,فروشنده انواع ردیاب خودرو، جی پی اس خودرو و ردیاب شخصی  در وبلاگ ردیاب خودرو

ردیاب خودرو ایده آل دارای مدل های متفاوت با قیمت ها و کیفیت های مناسب  باعث می شود ک شما دنبال ردیاب خودرو بی کیفیت با امنیت پایین و بدون خدمات نروید.
ردیاب خودرو ماهواره ای ایده آل با کاملترین امکانات و پیشرفته ترین ابزار روز در دسترس شما می باشد.وبلاگ ردیاب خودرو

توجه کنید که اصل یک ردیاب خوب ابتدا سرور مرکزی و نرم افزار های ردیابی آن می باشد. مقایسه کنید و تحقیق کنید و دقیق انتخاب کنید.وبلاگ ردیاب خودرو

یک ردیاب خوب 40 درصد سخت افزار و 60 درصد ان سرور و نرم افزار های ردیاب آن می باشند.حتما قبل از خرید از فروشنده دمو تست بگیرید و مقایسه کنید…

ردیابردیاب خودروجی پی اس خودروردیاب شخصیردیاب ماشین

نظارت اشخاص و خودرو ها با کمک ردیاب شخصی ایده آل:

ردیاب شخصی وسیله ای است بسیار کاربردی که به منظور استفاده برای کودکان، افراد سالمند، افراد دارای بیماری هایی همچون آلزایمر و هر شخص حقیقی و حقوقی که نیازمند کنترل افراد زیر مجموعه خود می باشد، مناسب است.نحوه ی کنترل اشخاص ساده بوده و فقط با داشتن ردیاب شخصی که دستگاهی بسیار کوچک می باشد به همراه شخص شما می تواند در هر ساعت از شبانه روز آن شخص را بر روی نقشه از طریق سیستم های ردیابی (موبایل و کامپیوتر)مشاهده نمایید.

از کاربردهای ردیاب شخصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محفاظت والدین از فرزندان
  • خانواده های دارای فرد مبتلا به بیماری آلزایمر جهت اطلاع از مکان دقیق بیمار
  • محفاظت و اطلاع از محل دقیق حیوانات
  • ردیابی وسایل نقلیه
  • شرکت هایی که به نظارت از مکان و مسافت پیموده شده توسط کارمندان خود دارند
  • و موارد دیگر…
جی پی اس شخصی دقیق ایده آل در وبلاگ جی پی اس خودرو
جی پی اس شخصی دقیق و با کیفیت ایده آل در وبلاگ فروش ردیاب
ردیابردیاب خودروجی پی اس خودروردیاب شخصیردیاب ماشین

تفاوت GPS با GPRS :

شباهت زیادی که بین این دو کلمه اختصاری وجود دارد باعث شده عده ی زیادی تفاوت میان این دو سیستم را تشخیص ندهند.

GPS مخفف Global Positioning Systems به معنای سیستم موقعیت یاب جهانی است در حالی که GPRS مخفف General Packet Radio Service به معنای سرویس بسته امواج رادیویی می باشد.جی پی اس از یک شبکه ۲۴ ماهواره ای در مدار زمین که توسط وزارت دفاع دولت آمریکا پشتیبانی می شود تشکیل شده است.در وبلاگ ردیاب خودرو

جی پی اس در تمام شرایط بصورت 24 ساعت در شبانه روز و در تمام دنیا قابل استفاده می باشد . و هیچ گونه بهائی بابت این خدمات اخذ نمی شود.

با بکارگیری زیر ساخت شبکه GSM امکان خدماتی نظیر مرور اینترنت، ایمیل، ارتباطات تصویری، پیام های چند رسانه ای و خدمات مبتنی بر مبدا را فراهم می کند. این سرویس به شبکه ها این امکان را می دهد که خدمات اینترنتی پر ظرفیت را به صورت دائمی و بدون وقفه به مشتریان ارایه دهد.در وبلاگ ردیاب خودرو

سیستم GPRS ، پهنای باند وسیع تر و امکانات رادیویی بیشتری در اختیار مشترکین قرار می دهد تا ارسال دیتا با سرعت بیشتری انجام شود ، که این مقدار ۳ برابر حداکثر سرعتی است که کاربران می توانند از شبکه های تلفن ثابت،اطلاعات دریافت کنند و تقریبا بیش از ۱۰ برابر سرعت ارسال دیتا در شبکه فعلی GSM است.

GPRS یا نسل 5/2 تلفن های همراه ، یک سرویس رادیویی بی سیم ، جهت ارسال دیتا است که نوعی یک مرحله میانی بین GSM (نسل دوم) و UMTS (نسل سوم) شبکه های مخابرات سیار است که امکان ارسال دیتا را با سرعت 2/171 کیلو بیت بر ثانیه، امکان پذیر می سازد.

پیشگیری از سرقت خودرو با ردیاب خودرو ایده آل:

اگر شما صاحب خودرو هستید و به دلیل شغلی که دارید مدام باید از خودرو خود استفاده کنید مسلما برای شما پیش آمده است که در طول روز برای کار بانکی خودرو خود را جایی پارک کنید و در همان زمان کوتاه که کار خود را در بانک انجام می دهید با سرقت ماشین روبرو می شوید و در آن زمان دچار سردرگمی می شوید و تنها راه حلی که به ذهن شما می رسد مراجعه به اداره پلیس می باشد تا با استفاده از پلاک خودرو بتوانند سارق را پیدا کنند اما توجه داشته باشید که بهترین روش پیشگیری از سرقت با ردیاب خودرو  صورت می گیرد زیرا با استفاده از نصب دستگاه ردیاب خودرو می توانید سریعا سارق خود را پیدا کنید.

آنچه که مشخص است اگر شما حتی از دستگاه دزدگیر خودرو استفاده کنید سارقان خودرو به ترفندهای زیادی سنسور آژیر خودرو را غیرفعال می کنند و سریعا ماشین شما را می دزدند اما آنچه که باعث بالا رفتن امنیت خودروی شما می شود این است که نصب دستگاه ردیاب خودرو علاوه بر اینکه دارای سنسور آژیر می باشد دارای سنسور دما، وزن و همچنین سنسور تعمیر و نگهداری می باشد و همچنین شما می توانید بصورت آنلاین، خودرو خود را ردیابی کنید و لحظه به لحظه از موقعیت جغرافیایی خودرو خود مطلع شوید.پ

سالیانه آمار زیادی حاکی از سرقت ماشین اعلام می شود که اگر شما خیلی خوش شانس باشید قبل از اوراق شدن ماشین می توانید ماشین خود را پیدا کنید و کلی باید به اداره پلیس مراجعه کنید اما با نصب دستگاه ردیاب خودرو شما می توانید سریعا از موقعیت جغرافیایی خودرو مطلع شوید و حتی با فرستادن پیامک گوشی ماشین خود را خاموش کنید.

ردیاب
ردیاب خودرو
جی پی اس خودرو
ردیاب شخصی
ردیاب ماشین

عوامل پیشگیری از سرقت با ردیاب خودرو شرکت ایده ال:

1-سنسور حرکت و تکان دهنده :

دزدگیر خودرو به صورت ساده تنها دارای سنسور تکان دهنده می باشد و در صورت تکان خوردن خودرو توسط افراد ناشناخته و باز کردن درب ماشین سریعا آژیر ماشین به صدا در می آید در دستگاه ردیاب خودرو همین سنسور تعبیه شده است و نگرانی بابت باز شدن خودرو ندارید اما در صورت سرقت ماشین توسط سارقان حرفه ای و خاموش شدن سنسور حرکت این دستگاه ردیاب خودرو می باشد که به کار شما می آید زیرا می توانید سریعا به صورت آنلاین موقعیت جغرافیایی خودرو را پیدا کنید.

2-خاموش کردن خودرو با پیامک :

تفاوت عمده ای که بین دستگاه دزدگیر خودرو ساده و ردیاب خودرو می باشد این است  که دستگاه علاوه بر سنسور حرکت دارای فناوری خاموش کردن خودرو با پیامک می باشد به این صورت که دستگاه دارای سیم کارت می باشد که با استفاده از سیم کارت داخل دستگاه هم می توانید آنلاین ماشین را ردیابی کنید هم می توانید با فرستادن پیامک ماشین را خاموش کنید.

فروش ردیاب

3-ردیابی خودرو بصورت آنلاین

سرقت ماشین مسلما با نصب دستگاه امکان پذیر است اما اینکه شما بتوانید پس از آن ماشین را ردیابی کنید مهم است زیرا سارقان در کمترین زمان ممکن ماشین را اوراق می کنند و شما ماشینی را تحویل می گیرید که نصف قطعات را ندارد و حتی اگر سارق دستگیر شود با پیگیری شکایت شما به جایی ختم نمی شود .با استفاده از فناوری ماهواره ای و جی پی اس دستگاه شما می توانید وارد سایت شوید و از موقعیت جغرافیایی خودرو مطلع شوید و حتی با وارد کردن تنظیمات دستگاه گزارش حرکت و توقف خودرو را دریافت کنید و با استناد به این مدارک سریعا به اداره پلیس مراجعه کنید و گزارش دهید تا سریعا ماشین را پس بگیرید و سارق دستگیر شود.
بنابراین مطلع باشید که پیشگیری از سرقت صورت می گیرد و تنها وجود دستگاه ردیاب خودرو است که به کمک شما می آید تا از سرقت خودرو شما پیشگیری شود و حتی در صورت سرقت ماشین، سریعا ماشین را پیدا کنید.

ردیاب
ردیاب خودرو
جی پی اس خودرو
ردیاب شخصی
ردیاب ماشین

ردیابی و نظارت دقیق عملکرد پرسنل با ردیاب شخصی ایده آل:

ردیاب شخصی شرکت ایده ال, با امکاناتی همچون کنترل و ردیابی مسیر حرکت بصورت آنلاین ، ردیابی بصورت آفلاین با استفاده از پیامک، محاسبه مسافت پیموده شده، تعیین محدوده و… برای کارفرمایان، شرایط تحلیل عملکرد نیرو با هدف رسیدن به حداکثر کارایی فراهم شده است.

شغل بعضی از کارمندان به گونه ای است که خارج از دفتر کار می باشند.. کارمندانی مثل بازاریاب‌ها و راننده‌ها که عملکرد صحیح آن‌ها تاثیر زیادی در راندمان کاری شرکت خواهد داشت. این کارمندان عموما احساس آزادی بیشتری دارند و به همین خاطر، مدیران بیشتر نگران وضعیت آن‌ها هستند.

نظارت بهتر و دقیق تر بر عملکرد آن ها در هر لحظه و راحتی استفاده از آن از ویژگی‌های ردیاب‌های شخصی ایده آل هستند که کارفرمایان با تکیه به آن‌ها می توانند از وضعیت لحظه‌ای کارمندان خود آگاه شوند.
فروش ردیاب

دقیق با کارت گارانتی در ردیاب

کنترل و ردیابی مسیر اشخاص به کمک ردیاب شخصی در ردیاب

ردیاب
ردیاب خودرو
جی پی اس خودرو
ردیاب شخصی
ردیاب ماشین

سیستم ردیابی شرکت ایده ال, چه کاربردهایی دارد؟

  • دارای سامانه ردیابی، پیامک و نرم افزار کاملا فارسی
  • نمایش زنده و مسیرهای پیموده شده خودرو از طریق سامانه ردیابی، پیامک و نرم افزار موبایل
  • امکان خاموش نمودن خودرو از طریق سامانه ردیابی، پیامک و نرم افزار موبایل
  • امکان شنود صدای داخل کابین خودرو
  • قابلیت هشدار باز شدن درب خودرو، سرعت غیر مجاز، حمل با جرثقیل
  • خاموش و روشنی خودرو و قطع دستگاه، فعال شدن دزدگیر
  • قابلیت گزارشات متنوع(میزان مسافت طی شده، مکان های توقف، سرعت غیر مجاز، میزان روشنی و خاموشی خودرو و ده ها امکانات دیگر…)
  • قابلیت عکس برداری آنلاین از داخل کابین
  • قابلیت اتصال به RFID (حضور و غیاب رانندگان شیفت)
  • قابلیت اتصال به ECU خودرو
  • قابلیت اتصال دماسنج و نمایش لحظه به لحظه دما برروی سامانه ردیابی، پیامک و نرم افزار موبایل
  • ردیابی ویزیتور، کودکان، سالمندان و …
  • دارای ربات تلگرام جهت سهولت در ردیابی خودرو
  • امکان سفارشی سازی آپشن ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بر اساس نیازهای مشتری مقدور می باشد.
  • دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته
  • نمایندگی سراسر ایران
جی پی اس خودرو  ایده آل در جی پی اس خودرو

سهولت در جی پی اس با جی پی اس خودرو ایده آل جی پی اس خودرو

ردیاب
ردیاب خودرو
جی پی اس خودرو
ردیاب شخصی
ردیاب ماشین
 

Save

دلایل عمده جهت نصب ردیاب روی خودرو:

  • فقط با این دستگاه است که می توانید موقعیت خودروی خود را از هر فاصله ای مشاهده نمایید.
  • فقط با این دستگاه است که پس از سرقت خودرو ، به راحتی می توانید موقعیت خودرو ، مسیر حرکت و … را مشاهده نمایید.
  • فقط با این دستگاه است که می توانید تنها با یک پیامک خودروی خود را خاموش نمایید و مطمئن شوید با هیچ وسیله ای روشن نخواهد شد.
  • فقط با این دستگاه است که روشن شدن خودرو ، قطع شدن باطری ، به شما با هر فاصله ای اطلاع داده خواهد شد.
  • فقط با این دستگاه است که می توانید محدودیت تردد برای خودرو تنظیم نمایید تا خودرو از محدوده خارج نشود.
  • فقط با این دستگاه است که از وجود خودروتان در منطقه مورد نظر به وسیله گوشی همراه در هر زمان و مکان به وسیله پیامک مطلع خواهید شد.
ردیابردیاب خودروجی پی اس خودروردیاب شخصیردیاب ماشین

تفاوت ردیاب آفلاین با ردیاب آنلاین:

ردیابی آفلاین تنها از یک ماژول جی پی اس (GPS خودرو) جهت مکان یابی و ثبت اطلاعات مکانی، زمانی و … در حافظه دستگاه استفاده می شود.
فروش ردیاب

دستگاه های ردیاب آنلاین ، ردیاب هایی هستند که به صورت لحظه به لحظه می توان از طرق مختلف از آخرین موقعیت دستگاه ردیاب خودرو اطلاع پیدا کرد و همچنین می توان سیستم های نرم افزاری را به گونه ای اسمبل کرد تا بتوان علاوه بر آخرین موقعیت خودرو از سایر امکانات نظیر مسیر طی شده،روشن و خاموش شدن خودرو، میزان توقفات، تعریف محدوده جغرافیایی و … نیز استفاده کرد. به این گونه سیستم ها بر اساس قابلیت هایی که ارائه می دهند به سیستم های ردیابی خودرو یا به صورت پیشرفته تر به سیستم کنترل هوشمند ناوگان حمل و نقل اطلاق می شود. فروش ردیاب

خاموش کردن خودرو از طریق sms از راه دور

خاموش کن یا رله قطه کن دستگاه جی پی اس خودرو شرکت ایده ال, به این شیوه عمل می کند که در صورت سرقت خودرو شما با ارسال یک پیامک به سیم کارت داخل ردیاب به دستگاه ردیاب خودرو فرمان می دهید تا برق رله را قطع کند که باعث می شود خودرو دیگر قادر به حرکت نباشد. در وبلاگ ردیاب خودرو

کاربرد ردیاب خودرو
آشنایی با ردیاب و انواع آن
ردیاب
ردیاب شخصی

درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *