انواع جی پی اس ، ردیاب ، شخصی ، خودرو

کاربرد جی پی اس ها در ردیاب خودرو یا ردیاب شخصی یا سایر:

ردیاب انواع جی پی اس ها و کاربرد جی پی اس ها مجربترین مجموعه در زمینه فروش جی پی اس خودرویی

ردیاب انواع جی پی اس ها برای  انواع مختلف موضوعات

|ردیاب خودرو |ردیاب ماهواره ای خودرو | ردیاب شخصی

انواع جی پی اس و کاربرد جی پی اس ها به 5 گروه تقسیم می شوند:

گروه اول: جی پی اس دستی

این نوع جی پی اس ها دستگاه هایی به اندازه ی گوشی موبایل و کوچک تر حتی در اندازه بند انگشت هستند و به آنها ردیاب شخصی یا آهن ربایی یا مگنتی یا کوچک هم گفته می شود. امکانات این نوع گیرنده ها انواع جی پی اس عبارتند از:

دریافت 12 کانال اطلاعات از ماهواره، 36 ساعت عمر باطری، ثبت 500000 نقطه در حافظه، ثبت 10000نقطه در 10خط سیر(track)، ثبت تا 50 مسیر(route)در 125 شاخه، امکان متصل شدن به کامپیوتر، قطب نمای الکترونیکی، ارتفاع سنج،پروفیل ارتفاعی، محاسبه مساحت، دارای آنتن جداشونده، قابلیت اتصال به آنتن های خارجی، صفحه بزرگ رنگی، توانایی هدایت خیابان به خیابان و …

گروه دوم: جی پی اس هوایی

این مدل جی پی اس مشابه نوع دستی یا ردیاب شخصی بوده با این تفاوت که صفحات نمایش و امکانات نصب برای استفاده روی هواپیماها و بالگرد ها بهینه شده اند.

گروه سوم: جی پی اس دریایی

جی پی اس (gps)های دریایی مانند ردیاب شخصی هستند با این تفاوت که صفحات نمایش و امکانات نصب برای استفاده روی شناور ها و کشتی ها تعبیه شده اند.

گروه چهارم: جی پی اس دقیق

در این جی پی اس ها با روش های اصلاح خطا ،دقت دستگاه ها با 5 میلیمتر بالا می رود.از این نوع برای برداشت های دقیق ونقشه برداری استفاده می شود. این دستگاه ها به صورت ست های 2 یا 3 تایی ارائه می شوند.

گروه پنجم: جی پی اس

این نوع به صورت بورد و آنتن جداگانه و یا ماوس و بدون صفحه کلید و بدون صفحه نمایش ارائه می شوند. از این نوع  در دستگاه های ردیابی استفاده می کنند برای نیازهای خاصی از آنها استفاده می کنند. بعضی ها سازمان هستند و برای کنترل خودرو های سازمان و مدریت ناوگان حمل و نقل و نیز افراد عالی روی خودرو شخصی خود نصب می کنند برای جلوگیری از سرقت خودرو خود و بحث امنیتی خودرو.

انواع جی پی اس
جی پی اس دقیق
جی پی اس خودرو
جی پی اس با کیفیت

بهترین ردیاب خودرو|بهترین ردیاب شخصی|ردیاب های گوشی |نصب ردیاب خودرو
کاربرد ردیاب خودرو
آشنایی با ردیاب و انواع آن
ردیاب
ردیاب شخصی

سامانه ایده آل

 

درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *