گزارش های ردیابی ، ردیاب ، شخصی ، خودرو ، جی پی اس

گزارش های ردیابی که با کمک ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو به دست می‌آید
ردیاب, ردیاب خودرو, جی پی اس خودرو،ردیاب خودرو ایده ال

سیستم های نرم افزاری ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو شرکت ایده ال به طور معمول، گزارش های ردیابی متنوعی را در اختیار مدیران ناوگان حمل و نقل قرار می‌دهد، از ریزترین جزئیات مورد نیاز آنها تا خلاصه‌ی گزارش های ردیابی

در اینجا ما پنج گزارش های ردیابی مهمی که از طریق سیستم های نرم افزاری ایده ال و با استفاده از ردیاب خودرو  به دست می آید به شما معرفی خواهیم کرد.

گزارش های ردیابی, از ردیاب خودرو با پنل ردیابی و برنامه ردیابی موبایل GPS جی پی اس شخصی

گزارش های متنوع

گزارش های ردیابی جزئیات فعالیت خودرو بصورت آنلاین

این گزارش ردیابی، جزء گزارش‌هایی محسوب می شود
که به طور مداوم توسط مشتریان استفاده می‌شود.
این نوع گزارش ردیابی در دو حالت خلاصه و با جزئیات توسط سامانه و اپلیکیشن ردیابی خودرو ارائه می‌شود
و اطلاعات کلیه‌ی فعالیت‌های هر خودرو یا هرراننده و یا حتی اشخاصی که در سامانه ردیابی شما ثبت شده باشند

و به ‌جی‌پی‌اس مجهز شده‌اند را در اختیار مدیران قرار می‌دهد ، اطلاعاتی مانند مکان ، سرعت ، کیلومتر طی شده و مسافت طی شده که همه‌ی این اطلاعات در بازه‌ی زمانی و تاریخی درخواستی کاربر به او تحویل داده می‌شود. با این گزارش ردیابی یک دید کلی از تمام فعالیت‌هایی که توسط ردیاب خودرو ثبت گردیده است، در بازه‌ی زمانی موردنظر، استفاده می‌کنند.

گزارش های ردیابی شروع/پایان روز کاری(مسیریابی)

از این گزارش ردیابی مشتریان بسیاری همه روزه استفاده می‌کنند.
این گزارش از جی پی اس خودرو اطلاعاتی نظیر زمان و مکان شروع کار، زمان ومکان پایان کارو ساعت کاری در روز کل زمان حرکت خودرو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گزارش خلاصه کارکرد خودرو

این گزارش ردیابی، زمان روشن بودن خودرو، خاموش بودن خودرو، میزان توقفات خودرو، میانگین سرعت طی شده، مسافت طی شده و … را مشخص می نماید. مدیران ناوگان حمل و نقل از این گزارش بیشتر برای بهینه‌سازی مصرف سوخت خودروها و کاهش هزینه‌های مربوط به آن و همچنین کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودروها استفاده می‌کنند.

گزارش تجاوز از سرعت مجاز(تخلف راننده)

یکی دیگر از گزارش‌های ردیابی که به لطف ردیاب خودرو ‌ایده ال و جی پی اس خودرو ایده ال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، گزارش تجاوز از سرعت مجاز تعیین شده‌است. در این گزارش زمان و مکان دقیق تخطی راننده از سرعت مجاز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد . این گزارش ردیابی بیشتر برای مباحث امنیت بار، امنیت راننده ، پیشگیری از رفتارهای پرخطر در هنگام رانندگی و در نتیجه کاهش هزینه‌های ناشی از تصادفات و بیمه استفاده می‌شود.

گزارش جامع ردیاب خودرو

این گزارش خلاصه‌ای از مسافت طی شده

و همچنین مدت زمان طی این مسافت در بازه‌ی مورد نظر کاربر را در اختیار او قرار می‌دهد.

اطلاعاتی شامل تعداد روزهای استفاده شده، توقف‌ها، مسافت، مدت زمان سفر، زمان شروع به حرکت و آخرین توقف؛ از این گزارش ردیابی نیز بیشتر برای بدست آوردن مدت زمان استفاده از خودروها و مدت زمان سفرهای انجام شده اعم از داخل شهری یا خارج از آن و نهایتا برای نگهداری بهتر از خودروها استفاده می‌شود.

ردیاب ایده آل|ردیاب خودرو ایده آل|جی پی اس خودرو ایده آل|ردیاب شخصی ایده آل

سامانه ردیابی ایده آل

درباره ردیاب خودرو ایده آل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *